Juno

Nu blir det film med Mami.



Såhär ser jag ut denna valborg. Preliminär...

100430_181725 (MMS)

Såhär ser jag ut denna valborg. Preliminärt är planen att se film och äta chirre hemma hos mor min. Tycker att valborg är fruktansvärt överskattat. Dessutom regnar det ju. Hur kul är det liksom..


Se vad jag hittade, en skiva med en låt ja...

100430_135601 (MMS)

Se vad jag hittade, en skiva med en låt jag spelade in till min gamla kompis student för 4 år sedan. Har inte hört den sen dess..


Lunch med bästa vän <3

100427_133254 (MMS)

Lunch med bästa vän <3


Mysigt värre

100426_144711 (MMS)

Mysigt värre


Veckans planer

Det här kommer att bli en händelserik vecka.

Idag ska jag iväg på ett möte, sedan ska jag hämta ut biobiljetter. Ikväll har jag lovat mamma att hjälpa henne med lite olika saker eftersom att jag fick en ny väska igår.

tisdag är det träning. Längtar nåt så fruktansvärt.

Onsdag ska jag på bio med min syster.

Torsdag tror jag att det är träning, annars tänkte jag försöka att träffa bästa vän då.

Helgen är än så länge oplanerad. Ska fixa en viktig grej och min kisse fyller år.
Annars inget planerat.
Vet inte hur valborg kommer att se ut. Det återstår att se :).

Nu ska jag äta lunch, duscha och fixa mig för att hinna iväg till mitt möte som börjar kl. 13.


Underbart.

Har haft världens bästa helg.
Den avslutades med en grym träning.
Nu är jag helt slut och ska bädda ner mig med te och OC. Som vanligt ;D

Blandar goda drinkar med Jennie och Sara. ...

100424_204534 (MMS)

Blandar goda drinkar med Jennie och Sara. Och snackar skit. Visste ni förresten att Sara klädde ut sig till sopsäck på sitt spexfoto? :-D


Det är knappt någon ute den här tiden. ...

Det är knappt någon ute den här tiden. Inte ens nere i tunnelbanan. Det känns lite som film, där jag är den sista människan kvar på jorden. Enda stället det faktiskt var folk var några "små"killar som stof utanför ett internetcafé och rökte. Kände riktigt lukten av axe blandat med cigarettrök när jag gick förbi. Förmodligen hade de suttit där hela natten. Kan inte bestämma mig om jag tycker att det är bra eller dåligt. Men det är lite skönt att se att inte alla småungar är ute och smygdricker om kvällarna. Jag känner mig gammal...


Det är knappt någon ute den här tiden. ...

Det är knappt någon ute den här tiden. Inte ens nere i tunnelbanan. Det känns lite som film, där jag är den sista människan kvar på jorden. Enda stället det faktiskt var folk var några "små"killar som stof utanför ett internetcafé och rökte. Kände riktigt lukten av axe blandat med cigarettrök när jag gick förbi. Förmodligen hade de suttit där hela natten. Kan inte bestämma mig om jag tycker att det är bra eller dåligt. Men det är lite skönt att se att inte alla småungar är ute och smygdricker om kvällarna. Jag känner mig gammal...


Barney <3



Underbara helg.

Den här helgen kommer att bli något alldeles extra.

Ikväll ska jag antingen träffa min bästa vän, eller gå hem till och umgås med min mami.

Imorn ska jag upp tidigt och följa med Carro och hjälpa henne när hon är tränare.
Senare på dagen kommer Jennie hit, och vi ska dricka drinkar och snacka skit.

Och på söndag är det träning <3.

Heldag framför datorn

100423_115226 (MMS)

Heldag framför datorn


Patrick Park

 

Life is a Song


Something Pretty


Den sista är en av mina absoluta favoriter.

pst.. Ni känner säkert igen båda låtarna från The OC.
Den sista (blev ett väldigt tjat om den nu) är från min favoritscen i hela The OC.





Godis.

Jag älskade det här avsnittet när jag var liten. Kunde se det om och om igen.
Man blev så sugen på godis av att det.  Så jag övertalade mamma att gå ut och köpa godis till mig.
Rätt onödigt dock, eftersom jag inte tyckte om godis när jag var liten.



IN LOVE -- BIG TIME !!!!!!!

100420_205532 (MMS)

IN LOVE -- BIG TIME !!!!!!!


Dolphins <3

Nu ska iväg och äta lunch, sen resten av dagen är det uppvisning för BGs 60-årsdag. :)

smartphone?

Hur mycket jag än hatar min sega mobil så kan jag inte låta bli att le och vara tacksam att den stänger av sig när jag håller på att skicka sms jag inte borde skicka..

Misslyckade kakor..

100416_221343 (MMS)

Misslyckade kakor..


i miss my bff.

Det haglar.
Ballt om det vore aska, som i Silent Hill.

... Eller?

100415_164539 (MMS)

... Eller?


Otur i kärlek?

100415_164315 (MMS)

Otur i kärlek?


Vårkisse

100415_135158 (MMS)

Vårkisse


Favorit.


Ikväll


SMS-inlägg

100410_023422 (MMS)


Today.

Vaknade för ett bra tag sen. Har precis ätit lunch och ska strax hoppa in i duschen. Idag ska jag fika med underbara Jennie. Det blir mycket fika, men det är ju så mysigt. Kanske ska man fika utomhus första gången i år?

Mina nya jeans tänkte jag ha i alla fall (som min mamma var så snäll och köpte till mig igår).

Känner hur jag verkligen drar ut på att hoppa in i duschen. Är seg. Kunde inte slita mig från min bok igår kväll.
Äh, nu SKA jag in i duschen!
Jennie och jag under SM-helgen förra året.

Mysig fika med Sofia <3

100407_195127 (MMS)

Mysig fika med Sofia <3


-

Följ min blogg med bloglovin

Hero.


Pearl Harbor

Just nu går Pearl Harbor på TV. 
Dock ser jag på en annan kanal, eftersom jag såg Pearl Harbor rätt nyligen.

Jag kommer ihåg när filmen kom.  Jag kollade igenom alla mina gamla tjejtidningar jag hade och klippte ut och satte upp varenda bild på Ben Affleck och Josh Hartnet jag hittade.
Jag var lite småförälskad i Josh Hartnett.

Gråter fortfarande lika mycket när jag ser filmen.
Hur snygg är han inte?!

-

På sjukt dåligt humör. Nu ska jag se film.
Puss & Godnatt.

Gårdagen


Te

Jag dricker alltid te till frukost. Min nya favorit är Hallon-te. Det smakar godis.
Men här hos mamma finns inte det, så det fick bli Söderte. Som också är en stor favorit.
Ikväll blir det påskmiddag med finaste.

Love Story

Kvällens låt.
Godnatt bloggvärlden.

Söta mamma

Är hemma hos min mamma just nu. Hon och resten av familjen åkte till landet tidigt imorse. Jag ska vara kattvakt den här helgen. 
Att jag är här just nu är mest för att se på film då de har betydligt större TV är vad jag har.

Iaf, jag tycker att det är sött att min mamma fortfarande gömmer ett påskägg till mig och skriver små ledtrådar så jag ska hitta det. :)

Don't Speek