Myra.

När jag satt och redigerade förra bilden upptäckte jag denna lilla filur när jag zoomade in..


Flower.


Min bästa bild.

Jag är med i Nicholes tävling "din bästa bild".
Det var svårt att välja bild eftersom det ändas hela tiden, men här är min bästa bild för tillfället:


Ombre.

Färgade håret förra veckan. Ombre/dip dye.
Älskar det.



Påskkatt.

Idag tänkte jag ta lite fina påskbilder eftersom jag hade gjort mig fin och skulle iväg till familjen på påskmiddag.
Sagt och gjort, såg nu i efterhand att de inte var så mycket att hänga i granen.
Försökte få med Sessan på några bilder, men hon var livrädd och fattade inte vart kameran var så det blev inte så himla lyckat ;).
Fick till en -- lite rolig bild iaf. Jag försöker gosa och Sessan försöker fly.

Förövrigt är jag hur förkyld som helst, går runt och snorar och nyser hela tiden. Igår vaknade jag upp med feber också och tror att få tillbaka det nu.
Det är hur jobbigt som helst, men hellre vara sjuk nu på lovet än sen när det både är skola och träningar jag inte kan missa.

Tillbaka till idag, idag så blev det alltså påskmiddag hemma hos familjen. Vi bestämde oss för att skippa "julbordet" och åt istället potatisgratäng med fläskfilé som mamma hade lagt i en jättegod marinad. Jag rörde ihop en snabb vitlökssås och till detta blev det massvis med god sallad och gurkvatten (myn nya besatthet).


Nu har mamma tittat klart på TV så vi ska se en film tillsammans tror jag.
Vi hörs snart bloggen, förhoppningsvis med lite kortare uppehåll än vad det vart hittills ;).

Glad påsk!




Sessan B&W.


Sömning Sessa.