Nu är vi hos Nina! Har det awesome !!

100731_221925 (MMS)

Nu är vi hos Nina! Har det awesome !!


Är påväg till Nacka nu med Vikis. Vi hade ...

100731_203508 (MMS)

Är påväg till Nacka nu med Vikis. Vi hade lite lite missöden påvägen. Men vi får se vad som händer efter det. Bloggar när vi är framme.


Mjukisbyxor för första gången på månader. ...

100729_010416 (MMS)

Mjukisbyxor för första gången på månader. Hoppas det blir höst snart! Toppen köpte jag på H&Ms rea idag!


Påväg !!

Nu ska jag över till Pappa och min syser och se på allsång och nån film.
Bakande massa cupcakes igår som de ska få.



SMS-inlägg

100726_233051 (MMS)


SMS-inlägg

100726_223836 (MMS)


Elina!

Nu ska jag äta middag sen fixa iordning mig och åka till Elina som jag inte träffat sen i julas.
Ska bli skoj.

Jag har känt Elina sen jag var 16 eller 17. Vi har alltid stått varandra väldigt nära.
Visst har vi haft våra bråk, men vi har alltid kunnat hitta tillbaka till varandra.
Nu har vi dock lagt tjejbråken bakom oss sedan många år tillbaka.

Elina är en helt underbar människa som jag är välidgt glad att jag känner.
Hon är definitivt en av de bästa som funnits i mitt liv.

Min Snowie.

Jag och Elina i Karlstad i höstas.





HIMYM

Blev inge läggdags innan. Nu ska jag se How I Met Your Mother och sova!


Hemma igen!

"Lika bra som alltid" höll jag på att skriva om Eclipse. Men bra räcker inte till. Och att säga att den alltid är bra låter så vardagligt.
Thw Twilight Saga är filmer jag älskar. Verkligen älskar. Jag kan inte vänta tills den 4e filmen kommer ut. Den kommer vara helt fantastik. Det vet jag redan nu.

Innan filmen åt jag middag med bästa vän iaf. Kungshallen. Har inte ätit där på evigheter, så det var gott. Dock är det inget bra ställa för sådana med beslutsångest.
Tog mig år att bestämma vad jag skulle ha. Tillslut blev det kyckling från Latino-stället.

På vägen hem från biografen sprang jag in på Coop och köpte en Kenza-tidning. Senaste Veckorevyn alltså.

Nu, väl hemma så tänkte jag sätta på en film. Ska upp tidigt imorn och plugga hela dagen.
Tänkte även baka muffins till min pappa som inte mår så bra.


Om 3½ timma ska jag se Eclipse igen!


På tal om julafton..

Fortsätter mitt filmtittande med ännu en romanisk julfilm som även denna är en favorit!
Nämligen Love Actually.


ECLIPSE

Imorn ska jag äntligen få se Eclipse igen.
Det här är bättre än julafton.
LÄNGTAR.


The Holiday

Nu ska jag sätta på en utav mina favoritfilmer och lägga mig i sängen med en stor kopp te :D


Bara jag som lägger upp godisarna i den or...

100723_232459 (MMS)

Bara jag som lägger upp godisarna i den ordning jag tänker äta dem?


SMS-inlägg

100722_210825 (MMS)


Nu blir det båt

100722_143024 (MMS)

Nu blir det båt


Nu har vi bastat och badat klart. Sjukt sk...

100722_001250 (MMS)

Nu har vi bastat och badat klart. Sjukt skönt. Nu sitter vi uppe i stugan och spelar gitarr och sjunger HAHAHAH. Kommentera nu, A ;-)


Har hoppat studsmatta. Sen ska vi tydligen...

100721_191252 (MMS)

Har hoppat studsmatta. Sen ska vi tydligen fiska och bada och basta :-) Men först så ska vi äta grillad kyckling. Alltså grillade kycklingfiléer. Ska bli sjukt gott. Nu ska jag fortsätta studsa lite :-)


Sätter upp studsmatta :-)

100721_180611 (MMS)

Sätter upp studsmatta :-)


Påväg till bästis land. Strax framme :-)

100721_160803 (MMS)

Påväg till bästis land. Strax framme :-)


D5


Handlat på H&M

dsc02196 (MMS)

Handlat på H&M


Möte

Nu ska jag smita iväg på möte, efteråt blir det shopping och bio(?) =)



Eclipse


You'll always be my Bella..


:-)

100718_224227 (MMS)

:-)


Sitter på Kvarnen med bästis.

100718_223339 (MMS)

Sitter på Kvarnen med bästis.


:)


Birthday cake !!

100718_202126 (MMS)

Birthday cake !!


Today

Jahapp. Vad ska man hitta på idag då?
Första födelsedagen på minst 5 år som jag vaknar upp själv.
Även första födelsedagen jag inte har tusen saker att göra.

Istället sitter jag här och har tråkigt. Är det så det ska vara?

Ikväll blir det iaf middag med pappa och syster.


Måste passa på att gratta min bästa vän, MATTIAS.
Min bästis som fyller år på samma dag som jag.
Hur sött?!

Just nu sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask och ska strax hoppa in i duschen och tvätta av allt.
Även peela kroppen. Kommer känna mig som ny sen, haha!




18 Juli.

Idag fyller jag år !


Balkongmys

Har suttit på balkongen nu en halvtimma säkert med min syster och min kisse. 
Han är så ovan att gå ut så allting är intressant och allt ska nosas på :)

Nu ska jag och syster iväg på bio. Hörs senare.
Ska försöka komma ihåg att mobilblogga ;)


Riktigt ont gör det.

Jag saknar Dolphins.


Nördhörna :-)

100714_172634 (MMS)

Nördhörna :-)


Posten

Ett stort plus är postens glädjespridare :)

http://www.gladjespridaren.se









Bilder: posten.se


Sova!

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Somna till SATC som vanligt :)


Film från igår

Här kommer en filmsnutt från igår när jag var ute och byggde med några från mitt lag :)


Eclipse

En av de bästa scenerna!


Svenska lagen:

Partner Stunt:
Vinnare: Finland
Uppsala: 4a
GS:
Vinnare: Viqueens
D5: 6a
Fabest: 2a
GS Mix:
Vinnarre: Viqueens
GC Troops: 3a
MFC: 6a
Dans:
Vinnare: Norge
Julle: 7a
Cheer:
Vinnare: Viqueens
Dragons: 5a
Eagles: 3a
Cheer Mix:
Vinnare: Finland
Uppsala: 5a
MFC: 7a
ECC

Partner Stunt:
Vinnare: Finland
Uppsala: 4a
GS:
Vinnare: Viqueens
D5: 6a
Fabest: 2a
GS Mix:
Vinnare: Viqueens
GC Troops: 3a
MFC: 6a
Dans:
Vinnare: Norge
Julle: 7a
Cheer:
Vinnare: Viqueens
Dragons: 5a
Eagles: 3a
Cheer Mix:
Vinnare: Finland
Uppsala: 5a
MFC: 7a

JECC

GS Mix:
Vinare: Tyskland

GS:
Vinnare: Viqueens
MFC: 6a
GCO: 2a

Dans:
Vinnare: Polen
Julle: 7a

Cheer Mix:
Vinnare: Finland
Uppsala: 3a

Cheer:
Vinnare: Viqueens
Diamonds: 4a
Bobcats: 5a

SÅ JÄVLA GRYMMA!!!!

100710_144857 (MMS)

SÅ JÄVLA GRYMMA!!!!


Svullar donk i pausen. Snart är det DRAGON...

100710_143614 (MMS)

Svullar donk i pausen. Snart är det DRAGONS !!!


:-D

100710_123057 (MMS)

:-D


EM 2010

Nu ska jag hem till mamma, sen kommer Bella dit och vi ska streama EM :)


Idag tävlar D5 och Dragons!


Team Sweden

100709_233937 (MMS)

Team Sweden


SMS-inlägg

100709_124420 (MMS)


Bästis

Ser på fotboll med bästis :)


Bild från 2 år sen när jag och bästis såg på match :)

Min sallad hade ingen gaffel med sig :-(

100707_124832 (MMS)

Min sallad hade ingen gaffel med sig :-(