Godnatt!

Sjukt trött efter träningen. Vilket är bra, så betyder det att det gick bra :)
Så nu tänkte jag klicka igång några avsnitt av How I met Your mother och gå och lägga mig.
Godnatt bloggvärlden

bästa vän

Jag saknar min beb väldigt mycket idag.
Bästa vän.



Owl City - Fireflies

Detta är den bästa låten just nu.
Hela jag fylls med lycka när jag hör den.

:)


Ingen mjölk

Det blev en sen kväll igår, fastnade framför msn.
Imorse vaknade jag av att Pussel stod och trampade på mig. Kollade klockan och beslöt mig att kliva upp.
Min mjölk tog slut igår och jag har inte handlat ny än. Så det blev inget te för mig imorse, bara juice. Men det är lika gott det.

Eftersom att jag kom fram till att jag bara åt 2 rostmackor igår och glömde totalt bort lunch och middag så ska jag laga till något riktigt gott nu till lunch. 
Tonfisksallad kanske? :)
Idag är planerna att städa lite, samt söka jobb.
Ikväll är det träning med de bästa.

Som sagt, det märks att tävlingen är nära nu när jag drömmer om cheerleading varje natt..

and btw..

När alla andra är ute och fryser och har problem med SL-trafiken så sitter jag här hemma med en stor kopp te och ser på Disney-film.

Helgen

Min blogglust pendlar upp och ner hela tiden.. Känns inte så kul att blogga om det bara kommer ett inlägg då och då. Tycker att det är så trist med bloggar som uppdaterar så sällan.
Helgen har iaf vart awesome.
I fredags kom världens bästa hit och vi åt middag och umgicks. 
Hela lördagen låg jag bara hemma och såg på film typ. Sen på kvällen blev det melodifestivalstittande såklart!
Igår promenerade jag hem till mamma och spelade Sims 3 en stund. Eftersom att min dator är för dålig så installerade jag det hemma hos dem istället.

Idag tror jag att bästa vän kommer hit. Så det blir film och mys.

Följ mig på twitter

Jag har tappat bloggsuget lite, speciellt när det inte funkar att mobilblogga.
Får hoppas att jag vill börja blogga igen snart :D

Men kolla min twitter!
twitter.com/emmaforsberg

We Are The World, 25 years

Det har gjorts en ny version av We are the world.
Sången har gjorts med massvis av artister och är för katastrofen i Haiti.
Den är nu 25 år sedan versionen med Michael Jackson spelades in.

Rädda Willy

Satte precis på filmen Rädda Willy.
Har inte sett den på flera år, men älskar den.
Späckhuggare har alltid fascinerat mig. När jag var 10 åkte min familj till Florida i USA och gick på Sea World. Det var första gången jag såg en späckhuggare på riktigt. Och intresset för späckhuggare blev allt större.
Sedan dess har vi besökt parken 3 gånger till. Och jag får samma känsla varje gång utav det.
Rekomenderar alla att åka till Sea World och kolla på späckhuggare (finns självklart massa andra häftiga djur också).
Och om ni, gå och hyr Rädda Willy och se den :)
Senast vi var på Sea World var julen 2007.

DATENIGHT

Nu ska jag börja fixa mig, ska nämligen på dejt ikväll :)

SÖDER-TE

Just nu sitter jag och ser på Djungelboken och dricker Söder-te.
Det godaste teet (??) enligt mig. Är inne på min tredje kopp.


THIS IS ME

Har bytt blogg väldigt mycket det senaste året, men nu är jag här för att stanna!

För er som tittar in här första gången så heter jag Emma.
Jag är 22 år och bor på Södermalm i Stockholm med mina 2 katter.
På min fritid tränar jag cheerleading och fotar.

Cheerleading är något jag tränat i 2½ år. Just nu går jag i Dynamite Dolphins, ett lag jag trivs fruktansvärt bra i och som fått mig att älska cheerleading ännu mer än innan.

Förra hösten uppfyllde jag en dröm och köpte äntligen min första systemkamera. Även fast det gått 1 år nu så har jag inte haft ork till att lära mig kameran, men nu börjar intresset komma tillbaka. Så det kommer nog bli en hel del foton här i bloggen.
Hoppas att ni fortsätter att följa min blogg.
<3 Emma