Eclipse

I LOVED IT.

Sitter och väntar på att komma in till bio...

100630_175621 (MMS)

Sitter och väntar på att komma in till biosalongen. Iiihhh


Snart snart snart...

6 timmar kvar....

Bä, bä, vita lamm..


Bröllopet

Igår efter tryouten åkte jag hem till mamma och kollade lite på bröllopet på TV. Sedan åkte vi in mot stan för att få en skymt av Kronprinsessan och hennes prins.
Sjukt mycket folk var det, men visst såg vi dem. Om än, på långt håll.
Efteråt åkte vi hem och kollade på bröllopet på TV.
Jag tycker att det var ett otroligt fint bröllop, det förtjänade dem verkligen. Man såg på dem hur lyckliga och kära de var. Underbart tycker jag.
Höjdpunkterna idag var självaste vigseln samt Daniels tal under middagen som var så otroligt fint.
Finast klänning hade Prinsessan Madeleine.




Today

Idag mår jag sämre än igår. Men jag ska iväg och kolla på och passa på try-outen idag igen.
Efter try-outen ska jag åka hem till mamma och kolla lite på bröllopet på TV innan jag och mamma ska in till stan och se om vi får en glimt av bröllopsparet :).

Ikväll hade jag egentligen planer, men just nu verkar det som att jag får sitta hemma med en film bara.
Tur att man har chips ;)

Nä, nu måste jag fixa iordning mig.
Vi hörs senare bloggen!

Ha en underbar lördag allihopa!


H&M

Idag är jag knädd från topp till tå i H&M


Bilder

Jag tar alltid massa roliga bilder som jag tänker att jag ska slänga upp på bloggen "senare". Men sen blir det aldrig av, och vem kommer ihåg vad jag gjorde för typ två veckor sen?

Det ska bli skärpning nu när jag har kortläsare på min nya dator. annars brukar ursäkten vara att jag inte orkar koppla in sladden osv...
Men för min egen skull kommer lite blandade bilder nu :)


Jag och bästis i mitten av maj. Vi är påväg till en fest här tror jag..


Slutet av maj. Jag och bästis tog en långpromenad i Hammarby Sjöstad.


Från samma tillfälle. :)


Delfinballonger helgen innan RM. :D


Från samma kväll. Fredrik, hans bror och Mattias.


Samma kväll här med.



Florida.

Nu har jag duschat och fixat mig för natten.
När jag duschade använda jag nte mitt vanliga schampoo, utan Herbal Essences Dangerously Straight. - Ett schampoo jag köpte i USA. Det ska göra håret rakt, vilket jag tycker funkar. Men det är väl olika från hår till hår antar jag.
Hur som helst, mina flaskor är snart slut, så jag använder inte schampoot så ofta. Men ikväll efter all sjukdom kände jag verkligen för det.
Lukten när jag står och schmpoonerar för mig tillbaks till USA. Till Florida. Det är under underbar känsla, och jag vill inte riktigt sluta tvätta håret när jag väl står där och tänker tillbaka.

Jag hoppas att det blir en USA-resa snart igen med familjen :)



Herbal Essences Dangerously Straight


När man är sjuk får man unna sig... Ohyes.

100616_175458 (MMS)

När man är sjuk får man unna sig... Ohyes.


Bara för att man är sjuk betyder det inte ...

100616_173415 (MMS)

Bara för att man är sjuk betyder det inte att man måste gå miste om sommarvärmen (det känns fortfarande konstigt att skriva "sommar" och inte "vår"). Satte mig i fönstret ett tag och läste lite. Pussel fick också kika ut ett tag. Hittade inte kopplet så höll i honom hårt hårt. Ska bli skönt att komma iväg nu i midsommar till landstället så kissarna kan få gå ut lite.


Vingar av glas

Det blev som sagt en tidig kväll för mig igår. Eller ja, jag gick hem tidigt men låg och kollade på film ett bra tag.
Vingar av glas. Har inte sett den på år och dar. Lika bra som vanligt ;)

Idag mår jag bättre :) Ska över till coach snart och ha avslutning med resten av delfinerna. Fasiken, vad jag kommer sakna alla. Älskar mitt lag.
Men jag ser väldigt mycket fram emot nästa år också. Och jag är säker på att coaches plockar ihop ett riktigt bra lag till nästa år också :).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig.


Vingar av glas. Fruktansvärt bra film!

Tryouts för Dynamite Dolphins 10/11 !

Tryouts för Dynamite Dolphins 10/11 !

FACEBOOKLÄNK

----------------------------------------------

Nu är det dags att forma Dynamite Dolphins 10/11. Är du sugen på att vara en Delfin säsong 10/11. Ta chansen att komma att provträna med oss!

 

Tryout 1

Datum: fredagen 18/6

Tid: 17.00-20.00

Plats: Blackebergshallen

(Ta med frukt eller smörgås.)

 

Tryout 2

Datum: lördagen 19/6

Tid: 11.00-14.00

Plats: Blackebergshallen

(Ta med frukt eller smörgås.)

 

Anmäl dig genom att maila namn, ålder och tidigare erfarenheter till [email protected]. Maila gärna om du undrar över något!

 

Hoppas du som är intresserad kan närvara vid båda tillfällena.

 

 


Sover över på mammas soffa inatt. Jag har ...

100612_004733 (MMS)

Sover över på mammas soffa inatt. Jag har så ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har tagit Alvedon och Bafucin men det blir inte bättre. Känner att min hosttablett börjar släppa nu också så jag måste sova innan jag börjar hosta. Godnatt bloggen!


Nu går jag över och är sjuk hos mina föräl...

100611_173521 (MMS)

Nu går jag över och är sjuk hos mina föräldrar istället.


Sjuk.

Ligger i sängen. Har fått feber och världens rethosta.
Låg i sängen nästan hela dagen igår också. Börjar tröttna. Tur att det inte är bra väder ute i alla fall.
Ikväll tänkte jag nog gå till mamma och se film med henne.

Låg och såg på GLAPPET hela dagen igår. Kommer ni ihåg den gamla TV-serien? Den finns hur som helst att se på YouTube.
Cue - Burnin'



-


Godnatt bloggvärlden <3

100608_002946 (MMS)

Godnatt bloggvärlden <3


Snart är det vår tur :-)

100606_135756 (MMS)

Snart är det vår tur :-)


Snart börjar invigningen. Sen kör vi strax...

100606_114354 (MMS)

Snart börjar invigningen. Sen kör vi strax efter 15. Kommer nog inte vara vid mobilen mer, så vi hörs ikväll så berättar jag hur det gått.


Nu har vi installerat oss på vandrarhemmet...

100605_185435 (MMS)

Nu har vi installerat oss på vandrarhemmet. Vi har handlat hem mat och sitter nu och dricker te/choklad och spelar kort. Eller ja, de spelar kort och jag kollar på. Tycker inte så mycket om kort. Tror vi ska laga middag strax sen mysa hela kvällen framför tv eller något :-)


Nu sitter vi och flätar hår till imorn :-D

100605_210749 (MMS)

Nu sitter vi och flätar hår till imorn :-D


Ligger i sängen och läser tidning. Ska sov...

100605_223021 (MMS)

Ligger i sängen och läser tidning. Ska sova strax :-) imorn gäller det !! Godnatt


Är på plats i Fyrishov nu. Just nu är det ...

100605_124224 (MMS)

Är på plats i Fyrishov nu. Just nu är det invigning, och strax drar tävlingen igång. Miniorer och juniorer idag. Vårt tåg hit blev inställt så vi fick ta en ersättningsbuss som gick en timma senare, så vi kom hit precis nyss. Efter tävlingen sover jag och några till över här. Och imorn tävlar vi !!! Taggad till tusen :-D


Cheer-RM

Nu försvinner jag till Uppsala. Ska försöka få tid att mobilblogga och twittra. Annars får ni ha en underbar helg kära läsare.
Håll tummarna för Dynamite Dolphins imorn  :D

IMORN DOLPHINS <3


Stockholm Södra - Det är här det händer !

100604_231029 (MMS)

Stockholm Södra - Det är här det händer !


Nu blir det biljard

100604_211143 (MMS)

Nu blir det biljard


Är på "Smaka på Stockholm" med fina männis...

100604_193216 (MMS)

Är på "Smaka på Stockholm" med fina människor, underbart väder ute.


:)

Igår på dagen höll jag på att fixa hemma och plugga lite. Sedan mötte jag upp en i mitt lag och åkte till loppet vi skulle jobba på. Vi var garderober. Inte lika jobbigt som jag hört att det ska vara. Det var skönt väder ute också också. Sist vi jobbade så spöregnade det, mysigt.

När loppet var slut gick jag och hämtade ut mina skolböcker. Har vart lite sen med det, så nu blir det en hel del att läsa, och jag har inte riktigt tid. Får se hur det går.

Ikväll är det sista träningen. Vi har tema, vet dock inte vad jag ska klä ut mig till än, men jag har en idé ;D, får se hur det funkar.
Är hur taggad som helst till helgen. Åker dit på lördagen och kollar på juniorlagen. Sen sover vi över i Uppsala några stycken och sen på söndagen tävlar vi.
Det är helt sjukt hur taggad jag är !!!


Nu måste jag gå upp och springa iväg på möte!



En nyvaken bild..

Barney <3

Vet inte hur många gånger jag lagt upp det här klippet.
Såg det här avsnitt igår kväll igen. Det är ett utav mina favoritavsnitt. Så jag kan inte låta bli att lägga upp det igen.



Hämtade ut mina skolböcker påvägen hem. Pu...

100602_221942 (MMS)

Hämtade ut mina skolböcker påvägen hem. Pussel undersöker nu lådan. Söt kisse