2010

JANUARI
- Jag var i Skövde första 2 veckorna, då mitt ex bodde där då
- Bloggade rätt mkt om massa onödiga saker
- Gjorde min första toe touch-toss
- Umgicks med bästis väldigt mycket


Umgicks med bästis.


Tränade. Här hade vi blått tema på träningen.

 

FEBRUARI
- Jag och mitt ex gjorde slut
- Längtade väldigt mycket till sommaren
- Bjöd hem hela laget till mig
- Såg mkt Disney-filmer
- Jag och mina tjejkompisar sedan flera år tillbaka bröt kontakten


Finaste.


Såg ut såhär.


MARS
- Jag började läsa twilightböckerna
- Åkte upp till Övik under sportlovet med pappa och syster (farmor + släkt bor där)
- Satt uppe och kollade och bloggade om Oscarsgalan, som vanligt
- Tävlade DM med Dolphins


Träffade bästa vän massvis. Åkte till Övik och åkte tefat med syster.


Följde Oscarsgalan.


Tävlade med världens finaste.

 

APRIL
- Firade påsk med bästa vän
- Fikade med massvis med tjejkompiar
- Njöt av att våren började komma


Firade påsk med bästis


Njöt av vårvädret. Drack drinkar med tjejkompisar. Lunchade med bästis.

 

MAJ
- Började plugga lite
- Fick en ny dator av pappa
- Hade RM-genrep
- Åkte till Uppsala och kollade på SM


Hängde på AF... Men var glad ändå.



Packade väskan inför SM, allt detta följde med. Genrep inför RM

JUNI
- Tävlade RM med världens finaste. En tävling jag alltid kommer att minnas.
- Såg ECLIPSE på bio !!!!!!
- Firade midsommar på landet


RM invidning för minorer och juniorer, satt i publuken. RM med finaste laget. Sista träningen med Dolphins 09/10.


Var nere på stan med mamma och kollade när Kronprinsessan och hennes prins gifte sig.


Såg Eclipse på bio.

JULI
- Fyllde år, vilket firades med världens finaste vänner
- Streamade EM hemma hos mamma
- Åkte till bästis landställe i några dagar


EM-genrep. EM D5. EM Dragons.


Fyllde år.


Åkte till landet med bästis.

AUGUSTI
- Köpte iPhone4, natten den släpptes
- Träningarna med Dolphins 10/11 började


iPhone4. Kräftor. Grönan.

SEPTEMBER
- Bella fyllde 18, vilket firades på OJOJOJ med henne och Tess
- Började träna världens finaste juniorer


Pussel fyllde år. Bella fyllde år, vilket självklart firades.

OKTOBER
- Syster fyllde 17
- Började läsa FotoA


Bakade muffins till systers födelsedag. Hade tematräning vid Halloween.


Lagmiddag med Dolphins.

NOVEMBER
- Såg Harry Potter på bio
- Såg världens bästa film


Såg världens bästa film


Fotade höstbilder

DECEMBER
- Hade juluppvisning med Dolphins, vilket gick bäst
- Firade jul hemma hos mamma


God jul


Min fina byggrupp



2010 har vart ett väldigt bra år. Jag gillar det väldigt mycket. Självklart kommer alltid motgångar, men dem har jag tacklat som aldrig förr.

Jag slår vad om att 2011 kommer bli ett ännu bättre år. Känner det på mig.

Gott nytt år bloggvärlden!


Hur söt?!


24e december 2010

Kanke dags att gå och köpa tidningen då...




God jul bloggvärlden!

23e december 2010

Today: Träffa finaste Elina, baka julgodis, köpa julgran, slå in paket, byta julklapp

Imorn, julafton!



22a december 2010

Blev mest (läs bara) julklappar till mig själv igår, så strax ska jag möta upp syster och köpa lite julklappar till mamma och pappa.

Igår var jag hemma hos bästis, vi hyrde världens sämsta film. Nån skottsk skräckfilm.
Ikväll vet jag inte vad jag hittar på :)

JAY SMITH.


ECLIPSE

Se vad som ramlade ner i min brevlåda idag. Hade totalt glömt bort att jag bokat den, och idag släpptes den och kom hem till mig.

LYCKLIG TJEJ.



SATC2

Nu ska jag se film och sova. Godnatt bloggvärlden :)


2 december.

Snart blir det träning med de bästa!