Dolphins 10/11

JAG ÄLSKAR ER





22a januari 2011

Igår var det genrep inför DM. Två veckor kvar nu.
Idag blir det delfinträning och imorn demonträning.
En riktig cheerhelg med andra ord :)


DM 2010

Mindre än ett år kvar..


let's go round two


Sophies dikt till mig.

Världens underbaraste tjej går i mitt lag.
Se bara på denna dikten hon gjorde till mig.






Guld.

En guldmedalj. 
5 to go.

Stockholm Winter Games

Vaken, sminkad och fixad! Ska strax äta frulle och bete mig mot Stockholmsmässan.
Idag är det nämligen Stockholm Winter Games, mina juniorer ska tävla.

Kom dit eller skänk en extra tanke till världens finaste tjejer idag!


IKEA

God morgon! Ska strax hoppa in i duschen, sen åka iväg till IKEA med mamma.
Hon ska kolla på garderober till min syster, och jag tänkte kolla på ramar och sånt. Tycker det är på tiden att skriva ut lite fina bilder och rama in här hemma.

Ikväll kommer Bella hit. Vi ska dricka te, snacka skit och se film. Imorn ska vi båda upp tidigt. Vi ska nämligen åka iväg till Stockholmsmässan. Det kommer vara en liten cheerleadingtävling där imorn. Mina juniorer ska tävla, så det kommer nog bli en jättebra dag. Längtar verkligen! Kommer kännas konstigt, att sitta där som tränare.
Men det kommer gå så bra så, för de är världens bästa tjejer. Och på deras juluppvisning ägde de sönder. :D

Nä, dusch nu. IKEA sen.
Försöker blogga mer under dagen! :)


Demons 10/11 ♥

Nu ska jag åka och ha årets första träning med världens bästa juniorer!