One Tree Hill.

Jag är såld.
För en månad sedan började jag titta på One tree hill, har hört och läst många som pratar så gott om det och tänkte att jag kunde ge det en chans. Efter första avsnittet var jag inte helt övertygad, men bestämde mig för att ge det 5 avsnitt. Jag minns inte ens när jag såg femte avsnittet, för jag slutade tänka på vilket avsnitt jag var på vid tredje avsnittet, sedan har det bara flytit på. Ikväll såg jag klart fjärde säsongen, sista avsnittet på fjärde säsongen var definitivt det bästa hittills. Jag är helt såld, jag förstår dem som hypat om OTH i så många år, för det är helt fantastiskt. Blir nästan lite ledsen över att jag "bara" har fem säsonger kvar att se. Jag som slaviskt följer mina serier ligger flera avsnitt efter i alla andra serier för just nu finns det inget annat än detta jag vill titta på.