Studiofotografering!

Det känns som att jag inte fotat i studion på hur länge som helst. Men igår var det dags igen. Hanna och Madde från mitt lag kom över en stund och blev fotade, lägger upp bilder sen när jag gått igenom och redigerat.

Efter att de hade gått så fotade jag lite självporträtt, längesen det med. Testade lite nya ljussättningar och testade min nya reflexskärm.

Efteråt åkte jag hem till Mattias, såg Jurassic Park och 127 hours.

Idag har jag sovmorgon eftersom Demons träning är inställd.
Jag ska strax göra lunch och sen åka iväg på min egen träning. Har fortfarande träningsvärk i magen efter styrkan i torsdags.
Ikväll har jag inget planerat, brukar åka till Mattias på lördagskvällarna, men eftersom jag var där igår så ska jag bara hem och se film typ. Kanske går till mamma och spelar SIMS hehe.