Demons 2012.

Fina älskade bästa Demons.


6 maj 2012.

Mitt Bridge och PS verkar ha försvunnit från min dator. Ytterst irriterande och jag hittar inte installationsskivan för att installera om det. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

Idag har jag iaf supertråkigt,
vaknade tidigt och har inte haft nåt att göra sedan dess. Alla jag känner är antingen sjuka, bakis eller på träning.
Igår skulle jag haft filmkväll men jag var så trött så jag gick och la mig istället så jag får nog ta den där filmkvällen nu istället, för något annat verkar inte finnas att göra.
Borde städa, rensa garderoben, tvätta, fortsätta måla om min hall - men jag har vaken ork eller lust för sådant.'

Först ut blir nog Bridesmaids,
började se den här om dagen men jag han aldrig se klart den. Har sett den förut, men den är så bra och så fruktansvärt rolig att de går att se hur många gånger som helst.





Sessan 3 år.

Idag är det inte vilken dag som utan det är Sessans födelsedag. Lillskrutt fyller 3 år idag.
Min fina underbara lilla kisse.



Gammal bild från när hon var en liten kattunge.