Självförtroende

Osäkra människor och folk med dåligt självförtroende söker bara bekräftelse och uppmärksamhet.
Jag har själv vart så. Det har nog alla. Sen lärde jag mig att tycka om mig själv och tycka att jag ser bra ut. Även om jag tycker att jag kunde ha smalare lår och mage och sånt så accepterar jag hur jag ser ut.
Det sista jag skulle göra är att sitta och skriva hur tjock och ful jag tycker att jag är. Vad tjänar det till? Är det för att folk ska säga emot eller vad är det frågan om?

Om man inte tycker om hur man ser ut så får man antingen lära sig tycka om det eller göra något åt det. Men inte fan blir man snyggare för att man sitter och klagar och bara ser de dåliga sakerna hos sig själv.
Om jag tycker att jag har tjocka lår sitter inte jag och klagar på det hit och dit, för då kommer folk lägga märke till det. Då försöker jag antingen "trolla bort" det eller framhäva något på mig själv som jag tycker om.

När någon säger något fint om mitt utseende helt random tar jag åt mig mycket mer än om jag lagt up en bild där jag skrivit att jag har tjocka och någon skriver att jag inte alls har det.
Svårt att förklara, men hänger ni med på hur jag menar?

Fattar inte varför folk aldrig kan förstå att de flesta har något vackert, varför inte framhäva det istället för att fokusera på det dåliga?

Sluta att hata er själva, fouksera på det ni har som ni tycker om istället. Det finns alltid någon som tycker att du är fin. Ta åt dig av komplimanger, även om du kanske inte alltid håller med.
Bra självförtroende lyser utåt, medan dåligt självförtroende håller dig tillbaka och skiner igenom så starkt!


Film, träning, födelsedagsmiddag, Harry Potter

Tror det kommer bli en grym dag idag.
För det första så vakmade jag rätt pigg, så nu ska jag äta frulle och se på en film, utan att behöva stressa dessutom :D.
Sen ska jag åka iväg till träningen, och ha världens grymmaste träning.
Sen efter det åka hem till mina föräldrar och duscha och fixa mig, samt äta födelsedagsmiddag för min mamma fyller år på måndag så hennes syster är i Sthlm.

Efter middagen blir det bio med Mattias. Harry Potter igen, har längtat hela veckan. Plus att jag och Mattias inte vart på bio tillsammans på ett tag, så det blir kul :)

Men nu ska jag som sagt se en film och äta frulle.

Ha en bra dag!


Jag och Mattias i somras

Closer

Har hittat en ny favoritfilm, eller en till rättare sagt.
Closer. Se den. Bäst.


Harry Potter

Såg ju som sagt Harry Potter i förmiddags. Och jag dog. Det var utan tvekan den bästa av alla Harry Potter-filmer.
Den innehöll allt, spänning, action, sorgliga saker, kärlek, verkligen allt!
Hur bra som helst.

Hade skyhöga förväntningar av filmen, och den levde upp till dem och mycket mycket mer.
Såfort filmen var slut sa jag och Therese till varandra att vi vill se om den.

Och det ska jag göra, på lördag redan.
Alltså, åh, det enda jag tänkt på idag är filmen.

SE DEN !!


Harry och Ginny, bilden är ifrån Harry Potter and the half blood prince (nr6)

HARRY POTTER

BÄSTA HARRY POTTER-FILMEN NÅGONSIN.

24 timmar

Nu är det bara ett dygn kvar innan jag sitter inne i biosalen redo att se nya Harry Potter.
Jag har extremt höga förväntningar, och tror inte att jag kommer att bli besviken.
Kan knappt vänta tills imorn!


BÄSTA EVER !!!!!


nu är vi på Taco Bar i Forum Nacka. Sen bl...

img_6010 (MMS)

nu är vi på Taco Bar i Forum Nacka. Sen blir det shoooopping


Test

Test


I ♥ CHEERLEADING