Veckans planer

Det här kommer att bli en händelserik vecka.

Idag ska jag iväg på ett möte, sedan ska jag hämta ut biobiljetter. Ikväll har jag lovat mamma att hjälpa henne med lite olika saker eftersom att jag fick en ny väska igår.

tisdag är det träning. Längtar nåt så fruktansvärt.

Onsdag ska jag på bio med min syster.

Torsdag tror jag att det är träning, annars tänkte jag försöka att träffa bästa vän då.

Helgen är än så länge oplanerad. Ska fixa en viktig grej och min kisse fyller år.
Annars inget planerat.
Vet inte hur valborg kommer att se ut. Det återstår att se :).

Nu ska jag äta lunch, duscha och fixa mig för att hinna iväg till mitt möte som börjar kl. 13.


Kommentarer
Mios gravida mamma säger:

Vadå blogginspiration?

2010-04-26 | 11:15:00
Bloggadress: http://metrobloggen.se/bessie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback