Cheerhelg.

Den här helgen är det cheerhelg för min del.
Igår var sista träningen innan tävling. Det var en mycket bra träning och det känns grymt att gå ut på mattan.
Tycker lite synd om er som inte kirrat biljetter än men än är det inte försent. Biljetter finns här (länk).
På söndag gäller det alltså. Jag har aldrig sett fram emot en tävling så mycket som den här. Jag älskar mitt lag obeskrivligt mycket.

Idag ska jag möta upp Therese, Cornelia och Nathalie och fixa med mattor från Åkeshov till Kista. Sedan kommer vi vara där några timmar för det kommer fler mattor dit.

På lördag är det första tävlingsdagen. Jag och resten av laget kommer att sitta i Dynamites-klacken och hejja på Elit-lagen.

Och på söndag. Då är det äntligen vår tur att tävla. De som aldrig tävlat i cheerleading kan omöjligt förstå känslan. Det är världens bästa känsla. Det är ren lycka.  Ingenting går upp emot den känslan. Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback