Twilight.

Idag har vart en mycket intressant dag. Eller?
Befinner mig just nu i Övik. Kom hit idag, vilket var en 8 timmars bilresa. Dock gick Springsteen på högsta volym nästan hela resan. Började även att läsa Twilight, eller "Om jag kunde drömma" som den heter på svenska.
Jag har bara läst några sidor ur boken förut för att sedan ge upp och tycka att läsa inte är min grej.
Men under en 8 timmars bilresa hade jag inget direkt val. Gav boken en chans. Och fasiken vad bra den är.
Kan knappt hålla mig från att fortsätta läsa.
Dock är det lite synd att jag sett filmen då jag föreställer mig allt såsom det utspelar sig i filmen.
Men det är väl sådant som händer.

Boken beräknas vara utläst tills jag åker hem på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback