Oboy och SATC2.

Somnade ifrån allting igår, och jag tror inte att jag har sovit såhär skönt på flera veckor.
Upptäckte dock när jag vaknade att jag ställt klockan en timma för tidigt, så det har vart en chill-morgon för mig. Gick upp för ett litet tag sen och gjorde Oboy och satte mig i sängen igen och kollade lite bloggar.
Behöver inte gå hemifrån förens om 1½ timma.

Idag ska jag hämtas ut biljetterna till SATC2 som jag bokade igår, awesome!
Så på torsdag ska jag se den filmen. Längtar som sjutton. Speciellt efter att ha sett programmet som gick på TV3 igår (kolla här om du missade programmet igår).

Nu ska jag dricka upp min Oboy och chilla framför facebook ett tag till.
Behöver inte skriva att jag ska försöka mobilblogga idag, för då blir det aldrig av. Men skriver när jag kommer hem ifrån mitt möte igen :)


Ha en underbar dag, och glöm aldrig att ni är så jävla bra.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback