1 april 2011.

Idag vaknade jag av att hela huset skakade och det lät jättemycket, funderade på om det var krig utanför här. Men det var bara borrande i asfalten.

Har gjort en stor fet blå rosett som jag ska ha imorn. Det är uppvisning med Brommagymnasterna. Temat för uppvisningen är "påväg" så alla grupper har fått ett varistt land. Och vi är Frankrike. Så imorn blir blir det blå rosett, vitt linne och röda shorts, awesomeness!

Ikväll ska jag träffa laget och fixa med lite mattor som vi ska ha imorn, sen tänkte jag gå hem till mamma och umgås och chilla. Ska upp tidigt imorn.

Nu ska jag hoppa in i duschen, tänkte lägga en inpackning och kanske ta ett bad.
Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback