3 april 2011.

Hej bloggvärlden!

Kvällen igår gick inte riktigt som planerat, men fasiken vad kul jag hade ändå.
Påvägen in till stan träffade Sandra en gammal jobbarkompis så vi hängde med honom och hans kompisar rätt länge och förade.
Sen åkte vi och träffade Elina ett tag. Jag träffar Elina en gång i halvåret, så det var underbart att träffa henne igen.
Efter det så skulle vi egentligen dra vidare, men ingen av oss hade lust så vi åkte hem istället. Men det kändes ganska lagom faktiskt.
Köpte med mig en souvlaki i pitabröd och åt i sängen när jag kom hem, sen somnade jag till en mysig film, och vaknade och mådde helt utmärkt idag.

Idag ska jag träffa lite vänner, sen gå hem till mamma för att se film och Big Brother med syster, så det blir nog en toppendag idag.

Nu tänkte jag slå duschen.

Ha en underbar dag :)


nyvaken jag och nyvaken sessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback