WFE

Idag var jag på bio tillsammans med Therese. Vi var pigga och glada när vi möttes upp kl. 12 för att gå på bio mitt på dagen.
Filmen vi såg heter Water for Elephants. En film jag sett fram emot väldigt länge då den på trailen verkade som exakt en sådan film som jag skulle gilla.
Och OM jag hade rätt. Jag är kär. Den var så himla bra. Rekomenderar den verkligen!


Det roliga när jag och Therese är på bio är att det alltid är helt tyst i salongen, så hör man mig och Therese sitta och snyfta.
Alltid, till varenda film. Känsliga tjejer? :D


Kommentarer
Elsa Burholt - Foto och modeblogg säger:

sv: måste se den! :)

2011-04-16 | 10:06:30
Bloggadress: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback