11 augusti 2011.

Bästa Elina frågade hur det gick på intervjun. Kom dit och fick veta på plats att det var en gruppintervju, ville bara rusa hem och gömma mig under täcket. Sedan blev vi indelade i små grupper efter vilka kurser vi hade sökt och då hamnade jag och en annan kille i en grupp tillsammans och då vi bara var 2 (plus läraren, såklart) så var det inte lika läskigt längre.
Jag tycker att det gick bra iaf, läraren tyckte om mig.
De har 1 kanske 2 platser kvar, och helt ärligt, om bara en av oss kom in skulle jag ge upp min plats till den där killen. Jag tror att han vill det här mer än vad jag vill. Jag har andra drömmar och mål jag kan ta itu med än att lägga det på ett år på en skola som jag inte klickade med så bra.

Efter intervjun åkte jag hem till mamma i alla fall och umgicks med henne, sov över där också.
Idag har jag legat i mammas soffa hela dagen och sett på Gossip Girl. Sen åkte jag iväg till träningen.
Vi är klara med hela programmet som vi ska visa upp på ung08, det ska bara finslipas lite nu.
Det är hur skönt som helst att vara igång med träningen igen. Tvekade ett tag i somras på om jag skulle gå kvar, mest för mina knän som är helt paj. Men nu när det satt igång igen kan jag inte tänka mig att vara utan det.
Jag älskar cheerleading.

Nu blir det en dusch sen nåt avsnitt av Gossip Girl innan det är dags att sova.
Vi hörs imorn bloggen.




Kommentarer
Fröken Klöver säger:

aw, du är ju en fin människa :)

men, fel länk! inte twagitup.tk längre - frokenklover.tk!



puss <3

vad var det för skola förresten?

2011-08-12 | 12:20:40
Bloggadress: http://frokenklover.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback