13 augusti 2011.

Var ju som sagt uppe vid 4-tiden, precis som jag sa. Hade tänkt ut ett ställe jag skulle gå till och allt, men när jag stod och fixade började jag tveka på om det verkligen var den perfekta platsen, försökte i panik tänka ut något annat medan klockan gick, sen blev det helt enkelt försent. Men såg soluppgången från vardagsrumsfönstret ist, med en kopp te och nybakade scones, så det var inte helt fel det heller.
Tanken nu är att gå till den där platsen jag tänkte gå till från början ändå. Men vi får se :)

Eftersom jag åt frukost redan klockan 5 så gjorde jag bara ett (tro det eller ej) glas Oboy nu, och tänkte slänga ihop en snabb lunch.
Sen är det träning! Tagg tagg tagg.
Ikväll ska jag träffa Mattias.

Vi hörs sen, bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback