DEMONS 2012

Tränarmötet idag gick toppen! Vi planerade massvis, snackade skit och lyssnade igenom typ tusen låtar.
När jag kom hem var jag vrålhungrig och lagade köttfärsås och har suttit i soffan och sett på Gossip Girl sen dess.
Har ju börjar se om serien, den är lika bra som alltid. Lyckas alltid fastna som att det vore första gången jag ser den.

Ville bara slänga in en snabbuppdatering,
ser att min besöksstatistik gått upp så jag känner att jag måste underhålla er lite mer än 1 inlägg per vecka ;).
Ska även vattenmärka bilderna jag tagit och slänga upp dem så ni får se. :)
Men först, bara eeeeeett till avsnitt av Gossip Girl ;)
Imorn ska jag förresten upp tidigt och gå på en intervju till en skola jag vill börja på, excited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback