Nattliga tankar.

Träningen gick bra, känner hur träningsvärken kommer krypande. Kommer inte kunna röra mig imorn.

Något jag tänkt på ett tag som irriterar mig så innerligt
är fliken "populärt" på Bloglovin'.
Kollar alltid in där för att hitta nya bloggar att följa eller helt enkelt bara läsa ett bra inlägg.
Populärt har vart toppen fram tills för några veckor sen då alla började använda det för att göra reklam för sina tävlingar. I tävlingar står det ofta i reglerna att man ska ligga inlägget på Bloglovin' för att få vara med att tävla.
Detta betyder alltså att Populärt är fyllt med massa tråkiga tävlingar. Det är inte det jag vill läsa om, och det är inte det som borde stå där. Funktionen är till för (som det var från början) att visa inlägg som många gillar. Dvs. inlägg som många gillar för att de gillar inlägget, inte för att vara med i nån tävling.
Jag har nästan helt slutat kolla fliken "alla" på populärt och kollar numera bara foto-kategorin. Vilket inte uppdateras lika ofta.

Nu har jag klagat klart och ska se ett avsnitt av Gossip Girl sen gå och lägga mig, är supertrött!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback