25 december 2011.

Hade en jättemysik julafton igår. Den var precis som det brukar vara, förutom att syster (som alltid brukar vara sjuk på julafton) var frisk :D.

Vid 3-tiden inatt rullade jag hem från mamma.
Ja, rullade! Jag tror aldrig att jag ätit så mycket julmat och julgodis förut.
Jag fick världens mysigaste och mjukaste pläd i julklapp som jag ska i min soffa, en underbar tröja av syster, biobiljetter och lite annat smått och gott. Och det bästa av allt; STUDIOBLIXTAR !!
Pappa hade beställt dem i förrgår, så de kommer nog under veckan. Jag är såååå taggad !!!!

Idag ska jag inte göra något speciellt. Sitter fortfarande i pyjamas.
Jag, mamma och Rebecca snackade om att gå på bio, men vi får se.
Imorn fyller pappa år, då kommer hans bror med familj över på middag och tårta. Måste hitta en present till honom. Igår fick han 3 stora paket med godis från mig och Syster, haha.

Nä, men om jag ska ta att fixa mig och gå över till mamma och hänga där istället, äta lite rester (A).


Jag och Syster igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback