22 december 2011.

Hela Facebook fylls av resestatusar, verkar som att alla lämnar Stockholm över julen.
Elina åker till London imorn och ska fira jul är, inte alls avundsjuk, inte alls. Jag har inte vart i London på hur länge som helst (mellalandningen i våras räknas inte). Ännu värre med USA, för 4 år sen var jag i USA. LÄNGTAR TILLBAKA!! Älskade USA.

Annars då, jag har ju inte bloggat på evigheter. Men jag bestämde mig för att sluta skriva oseriösa inlägg och göra detta till nån sorts fotoblogg istället, men jag har inte fotat på jättelänge så det blir lite svårt att göra inlägg då.
Förra veckan fotade jag dock, men det är cheerbilder som inte får visas innan DM ;).

I övermorgon är det julafton. Jag längtar. Hela december har gått så fort, jag är inte riktigt inställd på julafton än.
Imorn ska jag och syster julklappshandla, så förhoppningsvis så kommer julkänslan då, eller ja, mer julkänsla - julaftonskänsa!

Har lite smått panik över vad jag ska ha på mig på julafton. I min familj är det jag och mamma som gillar att klä upp oss, och jag är alltid overdressed på tillställningar vi har i familjen. Fast på julen får man faktiskt!
Har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig eller vad jag ska göra på nyår. Det enda jag vet är att jag vill fota.

Nu ska jag äta lunch och städa lite. Måste ju vara finfint på julafton ;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback