Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Sent sent igår kväll, kl. 23:59 närmare bestämt var jag på specialvisningen av den abolsut sista Harry Potter-filmen.
Förväntningarna var skyhöga, men jag visste också att jag inte skulle bli besviken.
Själva grejen med specialvisningar, speciellt till Harry Potter är det där lilla extra. Biografen var pyntad med Harry Potter-prylar och både personal och besökare var utklädda. Lite gulligt, det är ju det som gör det hela speciellt. Det är en del av charmen med att se filmen först av alla. Speciellt nu när det är den sista filmen av dem alla.
Det är en speciell känsla.

Filmen var helt otrolig. Jag var mållös när eftertexterna rullade. Vilken film! Mitt i prick! Perfektion.
Levde mig kvar i filmen ända tills jag somnade hemma i min säng, drömde då om filmen.
Idag när jag vaknade var det tomt. Det kändes som när man gjort slut med någon och vaknar morgonen efter. En sjuk känsla. Det är slut nu.


Kommentarer
Elsa Burholt - Foto och modeblogg säger:

Jag ska se den ikväll hihihihi :D

2011-07-13 | 13:22:29
Bloggadress: http://elss
Elsa Burholt - Foto och modeblogg säger:

sv: hihi det verkar så i alla fall! ;)

2011-07-13 | 15:10:30
Bloggadress: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback