Midsommar.

Så, igår åkte vi bil hit, vi kom hit vid 14-tiden och gick genast och fikade med min mammas syster och hennes man. Efter det gick jag och mamma upp till vårt hus och tog en powernap innan vi åt middag.
Grillat blev det. Väldigt gott, sen satt vi nere i deras stuga och kollade på TV tills alla höll på att somna.
Det var inte så jätteroligt väder igår. Det regnade inte, men det var grått och blåste rätt mkt, så några bilder blev det inte.
Det var en annorlunda midsommar. Eftersom att vi delar landställe med typ hela släkten på mammas sida brukar vi vara runt 20 pers på midsommar. Men i år har nästan alla fått förhinder, så vi var bara 4. Jag, mamma, mammas syster och hennes man. 
Tog inga bilder igår eftesom det var så tråkigt väder..

Nu håller mamma på att förbereda lunchen,
sen vet jag inte vad jag hittar på. Studsmatta blir det nog. :)
Vår lilla stuga har fått en toalett. Pappa fixade den förra sommarn men jag hann aldrig se den. Vi har haft en gemensam toa en liten bit från huset förut. Men det här är typ det bästa vi gjort någonsin här med huset.
Så himla skönt att slippa gå ut mitt i natten.

Nu ska jag gå ut och studsa innan lunchen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback