2a mars 2011.

Jag har vart i Idre i helgen, vilket var asnice. Skönt att komma bort från stan ett tag. Det var välbehövligt.  Kom hem i söndags kväll. Och direkt efter var det dags för Oscarsgalan. Älskar att blogga till galan. Även om det inte är så många som läser är det så jäkla kul :D

I måndags chillade jag hemma hela dagen. Sov ut ordentligt (somnade ju kl 6 då galan slutade). Efteråt gick jag och fikade med en killkompis till mig som jag inte träffat sen i somras. Det var jättekul att träffa honom igen. När vi gick i gymnasiet umgicks vi alltid, varje dag, hela tiden typ.

Igår åkte jag, Bella och Therese till Vikis som bor i Nynäshamn. Vi köpte med oss lite cider, chirre samt thaimat och hade tjejkväll. Vilket var jätteroligt. Har inte träffat Vikis och Bella på en vecka eftersom jag (och Therese) var i Idre som sagt. En vecka kanske låter lite, men är man van att umgås 3 ggr i veckan så är en vecka en evighet.

Ikväll var jag och Therese iväg på bio. Vi såg den omtalade filmen Sanctum. Den var grym. Grät mer än vad jag gjort på länge. Se den!

Nu ska jag strax bädda ner och och börja se om hela The O.C. Är så himla trött, sov ändå rätt länge idag.
Aja, imorn ska jag fixa massvis här hemma. Bland annat hälla propplösning i avloppet till badkaret. För det svämmar typ över när man duschar. Inte så roligt precis.

Godnatt bloggvärlden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback