Day4.

Idag känns det lite bättre, skuldkänslor för att jag är glad.
Men hur mkt jag än gråter så kommer du inte tillbaka.
Sessan verkar gladare idag med. Hon letar inte lika mkt. Inte vad jag sett iaf. Det känns bra, för det var det värsta att se.

Nu ska jag sova. Saknar dig obeskrivligt mkt!


Folk verkar vara arga för att skolan börjat igen. Ser statusar och bloggar där det står FML överallt.
Jag skulle hellre gå i skolan livet ut om jag fick dig tillbaka.
Men ja, det är riktigt synd om er som går i skolan. FYL. Verkligen! Så himla synd om er, ER.

Det finns alltid dem som har det värre.

Kommentarer
bella säger:

du är så himla stark min vän, kom ihåg det. och att du är bäst! och att jag älskar dig! <3

2011-03-09 | 01:48:25
Bloggadress: http://alevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback