Ett litet tips...

Här om dagen laddade jag ner en ljudbok. Jag brukar alltid somna till en film eller liknande, men detta är ännu bättre.
För med en ljudbok kan du ligga åt vilket håll du vill, samt blunda ;).

Och det är mycket skönare än att läsa själv, för då måste man ligga i massa osköna ställningar och hålla i så bladen inte bläddras eller boken stängs.

Ljudbok är verkligen det perfekta. Man kan ha lampan släckt (inte för att jag har det...), men kan ligga hur fan man vill, och man kan blunda :D

Sen är det oerhört mysigt att höra någon läsa en bok för en, lite som när man var liten.

Ljudböcker finns att ladda ner överallt. Tror CDON lär ha nåt, de har ju nån onlinegrej.
Annars googla.

Nu ska jag lägga mig och lyssna och sova.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback