Eclipse och bröllopsfotografering.

Hemkommen från träning med bästa Demons. Idag imponerade de verkligen, inom alla moment men speciellt stunt och gymnastik. Så stolt coach!

Nu ska jag precis sätta på Eclipse,
har vart sugen på att se den ett bra tag men det har aldrig blivit av, men nu kan jag verkligen inte hålla mig längre. Har gått alltför lång tid sen jag såg den sist.
Taggar btw sönder till Breaking Dawn, inte långt kvar nu!

Är fruktansvärt sugen på att fota. Både porträttbilder men även bröllop. Skulle nog inte våga fota ett bröllop helt själv än, men följa med som assistent typ. Måste kollas upp.
Vill fota människor, är så trött på att fota natur, tycker det är så tråkigt att jag tröttnar efter 5 minuter, vilket även syns på bilderna. Ingen tanke alls bakom dem.
Portträtt och bröllop! Kanske barnfoto? Om ni vill bli fotade eller har ett barn som vill bli fotad, hör av er!

Nä, nu blir det Eclipse och lite hallonpaj. Pajen kommer vara jättesur då jag glömde att sockra bären. Aja :)
Ha en underbar kväll kära läsare.


Min underbara Eclipse-box.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback