22 september 2011.

Har haft världens mysigaste morgon. Vaknade (haha, nähä?), klappade kisse jättelänge och sen låg jag och lyssnade på min ljudbok i en halvtimma. Supermysigt.

Just nu håller jag på att packa för fullt,
jag och familjen åker till Övik över helgen. Vi ska på begravning imorn.
Jag vet inte riktgt vad jag ska ta med mig, har packat ner kläderna jag ska ha imorn, men mer då? Det ska bli kallt och regnigt, så typ jeans och nån varm tröja. Vad ska jag åka i? Skulle göra vad som helst för en onepiece, hehe.

Nu blir det en dusch iaf. Sen snabblunch och sen åker vi. Har laddat upp med ett gäng filmer jag tänkte se (dock kommer väl min dator inte hålla så länge :/)
Kameran är iaf nedpackad så jag ska försöka hinna fota lite på lördag! Beror på vilket humör min syster är på ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback