26 september 2011.

Igår åkte vi hem från övik, vi stannade till i Sundsvall och åt lunch hemma hos min moster och hennes man innan vi fortsatte ner till Stockholm.
När vi kom hem så åkte jag till Mattias nästan direkt, vi såg på filmen "Alive". Har inte sett den på kanske 10 år men den var lika bra som jag mindes den.

Ikväll blir det träningen, men innan dess har jag tänkt att se ikapp lite serier.
HIMYM har börjat igen, och idag kom första avsnittet på nya säsongen av DHW.
Imorn börjar äntligen Gossip Girl igen, som jag har längtat! Dessutom tänkte jag kika på om Modelljakten är något att se.

Men först av allt tänkte jag slänga ihop någon lätt lunch, vet inte riktigt vad jag har hemma.
Vi hörs! Ska lägga in lite bilder från helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback