Shopping.

Känns som att min blogg blivit en Twilight-blogg de senaste inläggen, snarare än en fotoblogg som det egentligen är.
Snart ska jag möta upp Mattias och gå på en shoppingrunda åt honom. Jag har inte gått i affärer på evigheter känns det som, så det ska bli roligt. Trots att vi mest lär kolla på herrkläderna.

Imorn startar Demons på riktigt, vilket ska bli roligt! De är så duktiga, mina små demoner. Och jag, Vikis och LC är bästa coachtrion.
Dolphins kör på som aldrig förr, roligt det med. Gillar verkligen laget :D.

Skolan börjar inte förens om en månad så jag är så rastlös om dagarna,
men har nu hittat ett projekt att fixa med fram tills dess.
Har även en hel del bilder att redigera och visa.

Men nu blir det shopping. Ha det toppen!

(undrar förresten hur många gånger jag skrivit ordet "roligt" i det här inlägget. övertaggad tjej?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback