28 februari 2012.

Håller på att städa för fullt, eller ja, mer möblera om, byta ut och fixa än städa. Det är så mycket roligare att fixa nytt än att dammsuga och diska. Eftersom att jag bor i min pappas lägenhet finns det fullt med gamla möbler här. De är inte riktigt i min smak, men det duger. Tänkte testa svart soffbord ett tag framåt och se hur jag trivs med det.
Sen ska även fotona av Nick Brandt upp.
Jag är en sån som tröttnar fort och behöver möblera om då och då, byta ut foton, måla om och fixa.

Sen idag hade jag tänkt att träna också
, kondition och hopp.
Kvällen tänkte jag avsluta med en bra film och god mat. Köpte massvis med gott när jag och mamma var och handlade i helgen. Tror att det blir kyckling idag, ska leta fram ett gott recept.

Egentligen skulle jag fotat idag, men det var pissväder när jag klev upp, och sen har jag haft fullt upp med att städa och fixa, så det får bli en annan dag. Har dock tänkt att försöka klämma in en studiofotografering idag, har inte studiofootgraferat på jättelänge, så det känns som att det är dags. Gå all in med coolt smink, snygga ögonfransar och nån enkel svart klädsel så sminket framhävs. Ja, det ska jag definitivt göra!

Nu måste jag återgå till mitt städande
, har trots allt bara kommit ett rum idag (hur kan man ju undra, har hållt på hur länge som helst, men det tar tid att flytta möbler, ändra sig, flytta om, flytta tillbaka, hehe).
Kommer även hämta en sak från mamma i veckan som kommer bli så himla snyggt, vad får ni se när jag fixat ;).





2 bilder från när jag och syrran fotade för ett tag sen, haha.



Kommentarer
Sophie säger:

Emma!! Jag har letat fyrtio år efter din blogg och har hittat sjuhundra av dina gamla bloggar innan jag hamnade här! Stanna kvar nu. Tschüss. P.S. Jag är också förtjust i nick brandt.

2012-02-28 | 23:43:50
Bloggadress: http://sophiehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback