2 augusti 2012.

Hela förra veckan var jag på landet, jag hade tänkt att fota och blogga jättemycket då. Började veckan med 39 graders feber, var krasslig hela veckan ut och hade inget internet (mammas dongel dunkade inte, så vi köpte en ny som hade sämst täckning).
 
Hur som helst, jag övningskörde en hel del vilket var roligt, Var på Sareks sista konsert (ni vet, dem som var med i mello för några år sen med "eld och vatten").
 
En natt när jag inte kunde sova gick jag ner till vattnet och fotade soluppgången, blev helt fantastiska bilder!
 
Jag och syrra tog tåget hem i söndags, med våra 2 släktingar som ska stanna här i Stockholm en vecka. I månsdags var vi på Gröna Lund. Det var roligt, har inte vart där på 2 år. Börjar nog bli lite gammal, för jag mådde illa både en och två gånger ;).
 
Det var väl allt.
 
 
 
Feber. Grillning. En ödla som flyttat in på vår altan.
Jag & syrran på tåget hem. Jag och syrran på konsert. Syrran väntar på tåget.
Soluppgång. Rastställe jag och pappa stannade på när vi övningskörde. Solnedgång.
Övningskörning. Syrran övningskör. Jag och mina ET tog en promenad med mamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback