Arbetsplats.

Varje kväll när jag ska lägga mig tar jag in datorn i sovrummet för att somna till en film eller VÄNNER.
På morgonen bär jag ut datorn igen i vardagsrummet där den står hela dagen.
Jag har tröttnat på att sitta i soffan och surfa, får så ont i ryggen. Dessutom blir det en hel del onödigt slösurfande, när man ser på film, tv osv.

Nu har jag flyttat datorn till en gammal sekretär här hemma som jag tror är min mammas.
Då kommer jag bort från datorn när jag ska se TV, samt att jag får min egna lilla mysiga datorhörna.
 
Flyttade hit ljuskronan jag köpte från Ljuvali i våras, den har tidigare stått i hallen, men tycker att den blev skymd och aldrig användes där.
Har flyttat in mitt Playstation i sovrummet så jag kan somna till film via den istället för datorn.

Har städat köket idag, rensat, fixat ordning, diskat osv.
Snart ska jag äta god middag, frö det tycker jag att jag är värd idag när jag städat hela dagen.

Just nu sitter jag och kollar på OS-gymnastiken, såklart. Haha, jag som precis skrev att jag inte skulle se på TV och sitta vid datorn samtidigt ;).
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback