Dag 2 - Långhårsuppsättning

Idag var det andra dagen i skolan, om gårdagen ens räknas? Igår fick vi info mm.
Dagen idag började med att vi fotograferaes för passerkorten, sedan fick vi nycklar.

Iaf, idag gick vi igenom salongen, vart allt finns, hur sakerna fungerar mm.
Imorn kommer vi att få våra frisörväskor som är proppade med olika saker (en hel A4 lång lista).
Vi hann även med långhårsuppsättningar idag. Efteråt gick vi igenom och fick kritik från de anda i klassen och läraren. Min uppsättning var omtyckt, sedan finns det ju alltid saker jag kan förbättra. Men jag blev nöjd.

Imorn har drar vi igång på riktigt (dvs, ingen info och sånt i början av dagen, utan frisör hela dagen), det kommer att bli så roligt. Jag är astaggad. Att det dessutom tar en halvtimme från min dörr till skolan är ännu bättre!
Det här kommer bli ett sånt jäkla bra år!
 

Min uppsättning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback