2012.

- Firade in det nya året på bron mellan Skanstull och Gullmarsplan. - Tävlade Stockholm Winter Games med Demons, årets första tävling. - En släkning till mig gick bort. - Gjorde min första (och hittills enda) Stop motion film. - Hade precis fått studioblixtar av pappa i julklapp, så det blev en hel del studiofotograferande.
- Möblerade om hemma. - Fotograferade syskonbilder med syster. - Vann guld x 2 på DM, det var lycka! - Min mormor gick bort.
 
- Åkte till Övik med pappa och syster. - Fotograferade 2 tjejer från mitt lag. - Dolphins vann guld på NM i Borås.
 
- Firade påsk hemma hos mamma. - Färgade håret i en ombre. - Fotade naturbilder på vårblommor. -
 
Maj
(hittade inga värda bilder från maj)
- Sessan fyllde 3 år. - Jag tävlade RM i Borås med Dolphins och Demons. -
 
- Min kusin gifte sig, jag tog en hel del fina bilder på bröllopet. - Köpte SIMS medeltiden. - Blev antagen till frisörutbildningen. - Firade midsommar med mitt fina lag.
 
 
- Fick min Canon 7D i födelsedagspresent. - Åkte till landet en vecka. - Fyllde år.
 
- Började min drömutbildning. - Övningskörde en hel del med pappa. - Blev tränare för Dolls.
 
September
(hittade inga värda bilder från september, Dolls fick hamna i augusti ist eftersom det var då jag blev tränare samt började planera träningarna)
- Dolls första träning och min första träning som seniortränare (tränade juniorer i 2 år innan).
 
- Var på Revlons visning. - Var på Walking with Dinosaurs, som var en födelsedagspresent från mig till Rebecca. - Köpte ny soffa.
 
- Var på fotomässan med mamma. - Shoppade loss på Inzo. - Studiebesök på Loreal. - Såg sista och avslutade delen i The Twilight Saga.
 
- Såg the Hobbit på midnattsvisningen. - Klippte av mig håret. - Blev med Macbook Pro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback