24 december 2012.

Den här bilden är tagen strax innan jag skulle gå och "handla tidningen". Bredvid står en stor säck med klappar dessutom, och en liten säck med kort.
Jag blev jättenöjd med mina klappar i år, fick världens mysigaste tröja som jag önskat mig, hade köpt världens snyggaste byxor till mig själv. Dessutom blev det biobiljetter (typ det bästa, haha), rikskuponger, presentkort, extern hårddisk och lite annat smått och gott.
Det bästa den här julen var att se familjen öppna sina paket som jag köpt till dem, de blev superglada och då blev jag också glad.
Maten i år slog alla tidigare år, så sjukt gott!
Det här har vart en riktigt bra jul, längtar redan till nästa.
Ny blir det julmys fram till nyår sen går livet tillbaka till det normala igen.
MEN, jag har sagt det förr och jag säger det igen, julen är och kommer alltid att vara min favorittid på året, utan tvekan!
 I ett av de svarta paketen ligger mina älskade byxor! I det andra svarta ligger en snygg Hammarbytröja som Rebecca fick av mig, i guldpaketet ligger en sparkdräkt till Rebecca eftersom hon inte hade någon och jag tyckte att det var på tiden att hon också blev frälst. Det största paketet är till pappa ochj det innehåller en skivspelare som man kan spela in sina LP-skivor till datorn. Det lilla paketet framför det svarta innehåller en iPhone 3Gs till mamma, hon blev så himla glad och överraskad, lätt bästa klappen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback