Mina favoritbilder från 2012.

Min favoritbild från 2012, ljuset är så himla fint på den här bilden. 
Den är tagen en helt vanlig dag hemma i soffan.


En torkad ros hamnade i mitt fönster när den ramlat ner från gardinstängen. 
Gillar ljuset och det korta skärpedjupet.

Ytterligare en bild på Sessan. Tyker hon är så söt som gör en min på den här bilden.
För övrigt gillar jag verkligen färgerna i den här bilden.
 
Jag var ute och fotograferade vårblommor. Sedan kom jag hem och sklle redigera dem, zoomade in och fann denna lilla krabaten.


Pepsi! Tycker bilden blev så fin. Den finns även i färg någonstans. 
 
Fruktansvärt kornig då den är fotograferad med min gamla kamera på högsta iso. Men trots allt är det en favorit. Stina och Anders är så himla fina på den här bilden och Oliver är ju bara för söt!

 Soluppgång. Jag var på landet och kunde inte sova. Solen var på väg att gå upp och jag (som hade ny kamera dessutom) kunde inte hålla mig från att smyga ner till vattnet och knäppa några bilder i detta fantastiska ljus.
Också en av mina absoluta favoriter i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback