1 januari 2012.

GOTT NYTT ÅR!
Gårdagen var grym! På dagen gick jag och mamma på fotografiska och kollade Nick Brandts utställning från Afrika. Den var helt underbar!
Sedan åkte jag hem och städade och lyssnade på ABBA på högsta volym. Middagen blev hemma hos mamma, fläskfilé, ris, sås, cider, supergott!
Efter middagen mötte jag upp Mattias och Anders och gick hem till mig och chillade och lyssnade på musik. Strax innan 12-slaget gick vi till bron mellan Skanstull och Gullmarsplan. Vi trodde att vi skulle vara ensamma där, men det var hur mycket folk som helst och man såg jättebra över hela sjöstaden och södermalm.
Sen gick vi hem till mig igen och skålade me champi.

Idag har jag inte mått bra alls, inte på grund av bakfylla, utan sjukdom.
Har heft feber och sovit hela dagen, bihåleinflammationen håller i sig och gjorde ondare än någonsin idag. Tror minsann det är dags för årets första besök på vårdcentralen.

Veckan kommer förövrigt bli grym, coacheskväll, tjejmiddag, Demons, Stockholm Winter Games, Lejonkungen 3D och Dolphins!

2012 kommer att bli ett grymt år, 2012 kommer att bli mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback