4 juni 2012.

Godmorgon höll jag på att skriva, men jag har redan vart uppe i flera timmar. Idag är dagen då mitt betygsavgörande prov är. Jag har suttit och pluggat varenda dag, och känner mig faktiskt rätt säker. Jag vet vad jag haft fel på tidigare och jag vet att jag gjort endel slarvfel. Så idag blir det till att tänka en gång till och ta det lugnt.
Min pappa är sjukskriven så han ska hjälpa mig efter lunch. Han är helt sjukt smart, speciellt när det gäller matte.
Tyvärr så missar jag ju Dolphins provträning idag, det är alltid kul att vara med på den och se vilka som kommer och vill börja i samma lag som en själv.

Annars då, den här veckan är fullspäckad med cheer. Ingen vila här inte ;). Men det är bara kul. Har separationsångest över båda mina lag så det känns bra att inte skiljas åt riktigt än, haha.

Nä, nu ska jag fortsätta plugga istället för att babbla på här om ingenting.
Önska mig lycka till på provet senare idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback