Drömutbildning.

Idag fick jag antagningsbesked. Jag kom in på min drömutbildning. Ända sen jag slutade gymnasiet har jag ångrat att det inte var den linjen jag valde och jag har inte haft pengar till en privat utbildning. Men nu när de gör om skolsystemet så har de alltså lagt in den här utbildningen som en komvux-utbildning.
 
I augusti börjar jag och jag kunde inte längta mer. Det kommer bli så jäkla nice!
Utbildningen jag talar om är såklart FRISÖR.

Det enda negativa är att jag måste välja mellan utbildning och cheerleading. Jag har alltid satt cheerleading först, men nu måste jag tyvärr göra tvärtom.Jag kommer inte att sluta helt, aldrig.
 

Kommentarer
Fotograf Annie säger:

Vad roligt att du kom in :) Grattis :)

Svar: Tack :D :D
Emmzie

2012-07-18 | 08:32:29
Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback