21 november 2012.

Imorn fyller min lilla mamma år. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Eller, jag har en idé, får se hur det går med den.
 
Den senaste tiden har jag haft sådant fotosug, men inga fotoidéer. Jag måste komma igång med någon typ av fotoprojekt för att få inspiration och motivation till att fotografera. Vet bara inte vad det projektet skulle vara.
Men när jag kommit på det så kommer bloggen att bli mer aktiv.
 
Igår hade jag träning med mina fina dockor. De är helt fantastiska. Det bästa beslutet jag någonsin tagit är att bli tränare. Det finns inget bättre.
 
Nu måste jag iväg till skolan. Jag tänkte gå dit idag, med mina easytone. Känner att de inte blivit använda så mycket som jag tänkte mig när jag köpte dem.
Påtal om att köpa träningssaker så ska jag lägga en stor fet beställning hos både Sportamore och Fitnessguru såfort lönen kommer.
Måste ju ha något att uppdatera i min träningsblogg mer än bara schema och sådant. Och ja, precis. Jag har startat en träningsblogg. Känner att jag blir mer motiverad av det, dessutom fungerar det ju som en träningsdagbok.
 
Ikväll ska jag gå och se Breaking Dawn part 2 igen. Jag blev ju som sagt lite besviken, har tänkt igenom filmen nu och jag vet att den är grym men det är fortfarande vissa delar jag saknar. Hur som helst så ska jag se den som film utan att tänka på boken.
 
Nä, nu måste jag fixa mig och till skolan.
 

Kommentarer
TRÄNING & KOST säger:

Amen släng ut länk till nya bloggen rå ;)

Svar: http://cartwheel.blogg.se/
Den är dock rätt död, men kommer igång snart, haha.
Emmzie

2012-11-23 | 13:41:22
Bloggadress: http://nh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback