Perfekta helgen.

Min helg har vart nästintill perfekt. 
I fredags såg jag och Mattias klart Sagan om Konungens återkomst. Vi har haft marathon de senaste veckorna med alla filmer, uppladdning/tagg inför the Hobbit.
 
I lördags hade jag träning med finaste Dolls. Jag och My (min tränarkollega) har haft en hemlis för dem hela lovet, som vi avslöjade nu som fick dem att flyga upp i taket. Eftersom det är lov var bara halva styrkan där, så vi försökte göra program så gott det gick. Kommer bli grymt det här. Och Dolls är världens bästa tjejer, jag har verkligen fått bästa laget :D.
 
I söndags skulle jag egentligen jobba, men självklart blev jag sjuk då (vilket faktiskt var väldigt synd eftersom jag såg fram emot att jobba. Älskar mitt jobb och personerna där). Vilket gjorde att jag sov nästan hela dagen, hade huvudvärk som nästan sprängde sönder mitt huvud. Efter att jag blivit trött på min säng gick jag och la mig i soffan och kollade på extramaterialet till Sagan om Ringen (återigen, uppladdning inför the Hobbit). Sedan blev et Solsidan, sedan såg jag Rock of Ages. Hade hört så gott om den filmen, och den levde upp till mina förväntningar. En helt fantastisk film med undebar musik. Såfort jag sett klart filmen ville jag se om den.
 
Idag mår jag lite bättre än igår, men fortfarande inte bra, är trött, hängig och har huvudvärk. Men vi har prov i skolan så jag måste ta mig dit.
Sitter förövrigt och lyssnar på soundtracket från Rock of Ages, hehe.

Tog förresten nya headerbilder i helgen. Headern som jag har nu är inte riktigt 100, men den funkar tills jag orkar fixa den. Tanken är lite "det här är jag". Aja, nu måste jag läsa igenom allt inför provet en gång till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback