2 oktober 2012

Tänk att det är oktober redan! Syrran fyller år i oktober, måste ge mig ut på presentjakt. Älskar att köpa presenter, speciellt till familjen och nära vänner, för de känner jag bäst.
Mamma kommer att få en iPhone i födelsedagspresent/julklapp, beroende på när jag köper 5an (ja, hon kommer att få ärva min gamla). Pappa är den det är svårast att köpa till, godis och kakor går alltid hem, och jag älskar ju att baka, så det får nog bli en godis/kak-korg till honom.
Present till syrran var det ja! Får klura vidare på den.

Skolan går toppen, trivs så himla bra! Har verkligen hittat min grej.
Var himla duktig på att blogga om mina skoldagar i början, måste ta igen det där, det är roligt att kolla tillbaka på senare.

Igår var jag hemma och hade migrän hela dagen, är helt matt i kroppen fortfarande, men huvudvärken är i princip helt borta.
Köpte på mig massvis med satsumas när jag var nere och handlade igår kväll, satsumas är definitivt det bästa med hösten!
 

Kommentarer
Fröken Klöver säger:

ÅH! Din uggla. Vad är det (lampa? ljuslykta?) och var är den köpt? :D

Svar: Ljuslykta, från Lagerhaus :D
Emmzie

2012-10-02 | 14:17:41
Bloggadress: http://frokenklover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback