26 oktober 2012.

Igår fixade jag äntligen kort på SATS. Ska bli skönt att sätta igång. Jag har tidigare haft kort på Fitness24Seven, men gillar det inte riktigt. Jag vill gå klasser och då är SATS perfekt!

Idag har jag lite ärenden att springa, ska köpa det sista till Halloweenkostymen jag ska ha imorn på Dolls tematräning. Kommer bli grymt! Men det får fortfarande inte vara för avancerat, för efteråt måste jag hem fort och tvätta av allt för jag ska iväg sen på en sak.

Ikväll ska jag över till mamma, vi ska gå ut och äta middag hela familjen eftersom Rebecca fyllde år i onsdag.
Hon ska få sin present också, den är helt awersome.


Blir grymt att komma igång med träningnen igen. Även om ingenting kommer slå cheerleading.
Här är jag och min fina vän Jessica i England för ett år sen när vi var där med Dolphins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback