Canon G12.

Till att börja med hoppas jag att mamma inte läser det här.
Mamma, om du läser detta kan du sluta läsa nu.

Igår impulsköpte jag en ny kamera, en underbar liten smidig G12.
Har velat ha den i flera år då den är lätt att ta med men ändå har manuella inställningsmöjligheter.
Dessutom var den nedsatt hos Japan Foto.

Jag har inte hunnit testa den så mycket än (förutom de kassa bilderna från igår, det blir brusigt vid högt ISO). Men idag ska jag försöka fota mer.
Skönt att ha en vardagskamera. Jag vill ta mer bilder på det jag gör i skolan, och inte bara ha mobilbilder.
Samt över huvud taget ta mer vardagsbilder. Det är så roligt att ha sen och se tillbaka på.
Dessutom kanske bloggen blir uppdaterad lite oftare, vem vet ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback