Före walking with dinosaurs.

Rebecca (min syster) hade pratat om biljetter rätt länge till Walking with Dinosaurs, men jag tyckte att det var trist att bara köpa biljetter, jag vill ju slå in något! Så Rebeccas kompis kom på den briljanta idén att köpa en dinosaurie på BR Leksaker och slå in den.
Så jag hav mig ut på dinosauriejakt, letade i säkert en halvtimme inne på BR efter en liten dino, men hittade bara en relativt stor. Efter en stund gav jag mig och det fick bli den stora dinosaurien ändå.

När Rebecca väl öppnade presenterna filmades det hela - såklart! Tycker att det är så roligt att man verkligen ser på henne att hon först inte fattar något alls, sen kopplar hon, haha.
Här är filmen, något uppspeedad och med fin musik till.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback