Fransförlängning.

Idag gjorde jag fransförlängning. Har länge tyckt att mina fransar är helt obefintliga. Har funderat på fransnäring/serum, men jag är alldeles för otålig för att vänta.
Beställde istället tid hos treorna i skolan som håller på med detta. Elevpris + elevrabatt,så värt! betalade 80 kr bara, på riktigt, hur fantastiskt är inte det? Att göra detta på salong kostar uppåt tusenlappen. De håller i upptill 4 veckor.
 
Jag är sååå nöjd, men har redan blivit lite blind och vill ha längre :D
Tjejen som gjorde på mig var superduktig, jättesnabb och hur trevlig som helst. När jag ska fylla på kommer jag definitivt gå till henne igen :D.
 

Före och efter.
 
 

Kommentarer
shabbe säger:

Det va skit snyggt!

Svar: <3
Emmzie

2012-10-23 | 08:14:53
Bloggadress: http://chaneldash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback